fredag 21 november 2008

längesen man skrev

Oj så längesen det är jag skrev nu.
Har inte riktigt haft tid eller ork att sitta här.
P-O har jobbat mycket kvällar, så jag har nattat båda barnen och då brukar jag somna med cassandra.
Sen har vår dator krånglat, den har dåligt med diskutrymme så den går jätte segt.

Här har det hänt mycket sen sist, men kommer inte ihåg allt.

Jag har fått ihop en hel del pengar på att sälja min choklad. Hinner inte riktigt med själv :-)
Igår hade jag fika här med 8 mammor, 4 större barn och 7 bebisar :-) så det var full rulle, men väldigt roligt. Många som jag inte hade träffat på väldigt länge :-)
Jag bjöd på rulltårta med grädde och banan. Och sen hade jag och cassandra även gjort chokladbollar :-)
Det blev väldigt lyckat, får vi göra om :-)

Idag har jag hållt på hela dagen med. Jag och anette har bakat 3 olika bröd. Först blev det fänkålslimpa, sen 4 baugetter med vitlök, persilja och keso och till sist rågsiktsbröd i massor :-D
Till lunch idag blev det thai soppa med kyckling och nybakat bröd så satt vi och kollade ut på frosten, det känndes riktigt som vinter :-)

Ska försöka att bli lite bättre på att uppdatera här nu :-)

Inga kommentarer: