söndag 30 november 2008

Mysig kväll igår

Igår kväll hade vi gäster här.
Så på dagen så städade jag och pyntade lite :-)

P-O jobbade så det var en del att göra själv med båda barnen.
Men det gick bra Cassandra var hos Mormor och Morfar lite på em.

Vid 18 tiden så kom Sofia, Charlie & Zion :-) (Nova skulle vara hos sin farmor, så då vill Cassandra det oxå)

Vi gjorde hemmagjord pizza som blev kanon god :-) Sen spelade vi singstar och även lite wii sport :-) åt lite efterrätt.
Hade väldigt roligt.
Små bebisarna sov gott uppe i barnens rum :-)
Tillsut fick vi ge oss med spelandet så vi alla kunde på sova. Så vid 24.00 gick dom hem.
Och vi var inte sena till att gå och lägga oss. Mio fick lite välling innan vi gick och la oss.
Vi fick sova enda till kl 9 idag. Det var underbart! Kände mig utvilad.
Har äntligen lagt in bilderna på datorn nu från kameran. Vi har juh köpt en ny dator. Så jag ville inte lägga in bilderna på den gammla för den är så sego och redan full.

Så nu kommer det att komma en del bilder :-)

En nyvaken Mio väntar på gästerna
Cassandra vilar lite, innan farmor kommer.
Kort på mig och våra barn

Charlie & Sofia rockar loss


Charlie & P-O :-)


Efterrätten som ser lite slajmig ut :-)
P-O tappaden en kviv så den gick sönder så här.
Någon annan som har lyckats med det?! haha :-)

2 kommentarer:

E sa...

haha men hjälp hur lyckas han?

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tittar in för att tipsa dig om att jag har en ny tävling med mjuka sköna Norska Troll underkläder som vinst ;)

Perfekt till barnen nu i vinter ;)

Njut dagen