söndag 23 augusti 2009

Kort

Igår gjorde jag 2 st olika grattis kort.
Ett med pirat tema till en 4 årig kille som Cassandra var på kalas till igår förmiddag.
Där dom fick grilla korv och fiskade godispåsar.
Farmor var med Cassandra på kalset och jag var hemma med en sovandes Mio, men det var bra för då han jag göra det andra kortet med.
Och det var till Anette som fyllde 25 år i Torsdags. Men vi var där igår kväll och firade.
Det bjöds på väldigt god mat och efterrätt. Vi rullade hem därifrån sen :)
Utav våran familj så fick hon presentkort på hemtex på 500 kr.

Idag blir det jobb för både mig och P-O så farmor ska vara här och passa barnen.
Så nu blir det till att äta frukost så jag hinner göra mig iordning innan jag ska till jobbet.


Kortet till 4 åringen


Och Anettes kort

1 kommentar:

mormor-farmor sa...

Båda korten blev jättebra.