torsdag 24 september 2009

Sjuk

Igår skulle jag stänga igen på jobbet. Men redan efter bara 3 timmar så kännde jag att jag inte alls mådde bra.
Hade precis haft rast, men klarade inte att äta så mycket. Mådde bara illa. Skakakade i hela kroppen, yr och hjärtklappning. Efter rasten så försökte jag jobba igen. Men det gick bara i 30 min. Mådde inte alls bra och fick åka hem.
Barnen är på dagis eftersom jag är sjuk. Mår inte 100% idag heller. Tror att jag blir hemma från jobbet idag med.
Så hoppas jag att jag är bättre på fredag så jag han hel stänga då istället.
Så idag blir det bara lungt!

3 kommentarer:

alma sa...

Hoppas du mår bättre nu och inte har fått influensa. Krya på dig!

underbaringar sa...

Men fy, jobbigt!! Vet hur det känns.. jag brukar ju också få så där:(

Jag har en utmaning till dig inne hos mig;);)

reggi sa...

Hoppas att du kryat på dig!!
Kram!