torsdag 28 januari 2010

Shoppat

För några veckor sen var jag på Gekås med min mamma och Mio.
Medans Cassandra och P-O var på bio i varberg =)
Shoppade lite nytt till köket men även lite till tvättstugan för att det ska bli lite trevligare där inne =)
Här kommer lite bilder på det jag hittade. Handlade inte så mycket. Det andra var mest bra och ha saker.


En liten elvisp till P-O =) Mest på skoj.


Ny tvålpump.


Snygga brukar från Kosta Boda. Vet inte vad jag ska
ha i dom ännu. Men dom var så snygga så jag kunde
inte låta bli dom =)


Nya tvätt hinkar. Så det kanske blir lite roligare att tvätta =)

1 kommentar:

Jeanette sa...

Massa fin shopping! Jag har likadana tvätthinkar. Och, ja, det blir faktiskt roligare att tvätta! Eller jag inbillar mig det iaf :D
Underbara kort på barnen. Sötisarna!
Kram