fredag 29 april 2011

Trots

Ja nu vet jag varför man inte ska ha 3 år imellan barnen. Att både ha 3 år och 6 års trots samtidigt är ingen hit kan jag säga.

Mio är värst. Gapar och skriker så fort han inte får som han vill. Idag har han nog haft sitt värsta ttbrott som jag har vart med om.
Gick inte att prata med han, han bara skrek slängde sig på golvet och grät och gapade!

Tillslut somnade han i min famn i soffan. Så nu ligger han och sover lite. Och jag tänker inte väcka han än på ett tag. Men så värst länge hinner han inte sova innan han ska tillbaka till dagis och jag ska åka till jobbet och stänga.

2 kommentarer:

A-T sa...

Det borde finnas munkavle för barn ibland..

Marita sa...

Har samma årtal på mina barn och kan inte göra annat än att hålla med...vet inte vilken ålder som är värst! ; )