torsdag 5 maj 2011

2 Doer

Känns som att jag har fått mycket gjort idag fast jag tog mig sovmorgon.
Jobbade sent igår kväll så barnen har vart på dagis på fm.
Så då passade jag på att åka och storhandla.
Och det behövdes verkligen, hade inte ens någon frukost när jag vaknade idag.
Tillslut hittade jag lite bregott, skinka och några knäckebröd som jag fick i mig.
Men nu är det fullt i skafferi, kyl och frys igen!

Var först på coop och handlade och hade såna här kuponger så jag fick
några varor billigare, men jag är så dålig på att komma ihåg att lämna fram dom.
Så även idag! Såg det när jag skulle betala på nästa ställe.
Men istället för att skita i det så åkte jag tillbaka och sa som det var och
frågade om det var försent. Men det var lätt fixat så 30 kr fick jag tillbaka =)

Sen har jag även skrivit till gekås och frågat ifall jag kan få 2 veckor semester i sommar.
Skickat mail till hermods och avbrutit min kurs till matte B.
Känns faktiskt skönt. Det blir ingen skola nu i höst.
Det får vänta lite nu när jag har nytt jobb!
Och ikväll ska vi till vallarna med dagis.
Gå tipspromenad och har med oss matsäck =)
Ska bli mysigt. Hoppas bara att det är uppehåll.


Inga kommentarer: