onsdag 28 september 2011

Beställt kläder

Hämtade ut mina kläder som jag hade beställt på Ellos. Så glad för att jag hade hittat ett par ljus rosa jeans som såg så snygga ut. Har på sistonde bara kännt ett måste av att ha ett par färgade jeans. Dom hade inte så mycket att välja på så det fick bli rosa.

Men så besviken jag blev. Dom var jätte långa i benen och för vidda i foten. Jag vill gärna ha stuprörs modell det trivs jag bäst i. Beställde även ett par andra lite mörkare jeans men även dom var för vidda i foten =( så det blir till att skicka tillbaks. Och jakten fortsätter.

 Byxorna som tyvärr inte passade



Även dessa åker tillbaks

Denna kofta älskar jag så fin =)
Så det var det ända jag behöll.


Kollar just nu runt på BonPrix. 
Och har hittat lite fina kläder som jag funderar på att beställa.

Söt kofta. Vet inte i vilken färg bara. Lutar åt den rosa.


Fin stickad klänning som jag kollade på redan förra året.


Och lila jeans.

Får se om det blir att jag beställer något av det.






2 kommentarer:

Maria sa...

Hej. Hamnade här efter att ha kollat runt lite på familjeliv. Kolla på Nelly.se. jeans och välj jeans och leggings i menyn! Färgade tighta jeans!

Anonym sa...

Hej hej, hoppas allt är bra? :).

Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar. Nu kör jag en ny tävling med Personlig Almanacka! Så kika in & se om det var du som vann, eller delta i nya tävlingen.

Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)

Ha det gott,
Kram Nathalié