fredag 12 oktober 2012

Försöker ta mig upp igen....


Ja så känns det just nu, att jag försöker ta mig upp i från botten. Igår var jag hos doktorn igen och fick veta att nu har det gått så långt att jag har fått utmattningssyndrom (utbränd) så nu har jag blivit sjukskriven resten av året på heltid och nu gäller det att ta sig tillbaka. 
Idag ringde Johanna från rehab på familjeläkarna och hon jobbar som arbetsterapeut, sp vi har bokat in ett möte på tisdag. Det kan faktiskt bra att det händer saker nu. 

Känner fortfarande inte någon skillnad av mina nya tabletter, hat ätit domi 3 veckor nu. Mår fortfarande illa av dom. Men nu har jag fått höja dosen till dubbelt oxå så hoppas att det snart går åt rätt håll. 

1 kommentar:

Thea/Alison sa...

Tyvärr tar det väldigt lång tid innan medicinen hjälper. Och ofta går det bakåt innan det går bättre, det är därför många inte orkar ge den en chans.
Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart och att du orkar hålla ut ett par veckor till, för att få medicinen att verka.