tisdag 14 juli 2009

50 års fest

I Lördags var det dax att fira min mamma som fyllde 50 år den 7/7 (tisdags).
Festen var på hantverksgården. ca 45 gäster skulle komma.
Jag hade äran att baka tårtorna.
Mio var jätte trött och somnade innan vi skulle äta maten.
Sen sov han ända till 00 vaknade lite och fick komma upp. Strax efter det gick vi hem och båda barnen somnade :-)
Hade väldigt trevligt. Roligt att träffa alla. Träffas inte så ofta eftersom nästan hela släkten bor i Strängnäs eller Stockholm.


Jag och mamma


Presentkort som jag gjorde.
Från våran familj och Kristofers


Fina blommor


Presentbordet. Paketen är inte
med för dom är redan öppnade

Jag och Cassandra


P-O & Mio


Kristofer, Loke & Anette


Prinsessan Cassandra

Alla är likadana bara dekorerade
lite olika.
Denna är med små pärlemo & guldkulor
och en ros i mmf.

Skrivit 50 med hallon.
Fyllning hallon & choklad mousse

Skrivit 50 med stora guldkulor


Kerstin med stora guldkulor

1 kommentar:

mormor-farmor sa...

Kul att se bilderna från festen. Jag hoppas att du har många bilder, som jag kan få.