måndag 20 juli 2009

Kaklat i köket

I helgen har vi kaklat i köket. I lördags var mina föräldrar barnvakt så att vi skulle hinna kakla. Vi han faktiskt långt. Vi höll på från 10.30 till 18
Sen blev det hembakad pizza hos mina föräldrar och där stannade vi kvar och pratade till kl var 22 tror jag.

På söndagen körde vi Mio till Tobbe i heberg och Cassandra fick vara hemma. Hon hade sin kompis Ellen här. Så igår höll vi på från 11.30 till 18.30 och vi han färdigt nu ska vi bara foga imorgon.
Och jag är så nöjd. Nu känns det som ett nytt kök :-)


Här började vi och pillig var det.
Tog långt tid.

Min nya klocka som passar så bra nu.


Så här långt han vi första dagen

Och andra dagen blev vi färdiga


Äntligen!

2 kommentarer:

Fia sa...

Haha nu fattar jag mönstret som skulle vara i hörnet=)
Jag trodde ni va klara när jag va där *skratt* Jättefint verkligen!! kram Fia

Jeanette sa...

Häftigt! Härligt att köket börjar nå sitt slut i renoveringen...