fredag 23 oktober 2009

Relaxar

Kom hem från jobbet för 20 min sen. Har hunnit att äta lite.
Det hade kommit en ny regel på jobbet. Vi fick inte börja med våra stängningslistor försen
kl 22. Trodde aldrig att vi skulle bli klara till 0.45 som vi är schema lagda till.
Vi brukar började med listan mellan 19-20 beror lite på hur mycket vi har att göra.
Men det gick bra faktiskt. Fick mycket hjälp utav Elin som slutade kl 23. Delade upp det bra!
Sen hjälpte även Sarah mig på när hon var färdig med sin lista.
Vi var faktiskt färdiga redan 0.30 men jag passade på att fylla upp lite i 10 min med =)

Nu är det sängen som gäller för mig. Ska upp och lämna barnen på dagis kl 7.30 imorgon. P-O börjar redan kl 6. Sen ska jag hem och sova igen.
Så hämtar jag dom efter lunchen vid 13.
Sen har vi ledig helg. SÅ skönt!
Har jobbat om varandra hela vecka så det ska blir skönt att bara kunna prata lite med varandra.
Har inte hunnit prata varandra på flera dagar känns det som. Bara lite snabbt på rasterna.

Sov gott!
Det ska jag göra =)

Inga kommentarer: