söndag 18 oktober 2009

Stängning i Falkenberg

Igår skulle jag egentligen ha jobbat 17-23 i Lassabacka, men det blev lite ändringar så jag fick jobba 16-01.30 i falkenberg. Fick även stänga köket som jag aldrig har gjort.
Men det var inte så svårt som jag trodde. Det är svårare att öppna köket på morgonen.
Det var faktiskt riktigt roligt att jobba i Falkenberg. Lite omväxling.
Fick även stå i köket på kvällen och det gillar jag =)
Men vi hade väldigt mycket att göra. Det kom en buss och det blev helt fullt i hela lobbyn.
Sen blir det inte bättre av att det byggs om i restaurangen heller så allt känns upp och ner =)

Men idag blir det som vanligt igen. Jag jobbar i Lassabacka 17-23 =)
Sen är man ledig imorgon!! Skönt! Jobbar kort vecka nästa vecka.
Bara 3 dagar. Fast 2 utav dom är stängningar.

Nu kommer snart barnen hem från farmor. Så jag hinner träffa dom lite innan
jag ska åka och jobba igen =)

Inga kommentarer: