fredag 30 april 2010

Längesen..

Har inte skrivit något nu på ett tag. Har inte haft tid eller motivation till att blogga.
Cassandra hade det bara bra i strängnäs. Hon hade inte ens tid att prata i telefon när man ringde =) Skönt att det gick så bra. Roligt för henne att åka iväg på en resa själv med mormor.

Idag är jag hemma och är sjuk =( skulle stängt idag på jobbet och hela helgen. Får se hur det blir det. Har feber och ont i hela kroppen. Igår kunde jag knappt röra mig utan att få kväljningar.
Usch hatar att vara sjuk. Hela familjen har hemsk hosta med. Mio han har oxå feber 38 hade han nu för en stund sen. Men han verkar endå ganska pigg. Bara lite extra gnällig.

Nu kom en liten kille som vill bli buren så nu får jag gå

2 kommentarer:

reggi sa...

krya på er där hemma, allihopa! :)
kram!

Rosanna sa...

Ja precis det är en sån......Dyr och jättebra. Jag är helt säker på att vi gjort en investering för livet....