måndag 5 april 2010

Påsken..

Blev tyvärr inte så mycket påskfirande för oss i år. Jag har stängt hela helgen och P-O har jobbat dag. I Fredags var jag inte i säng förens 4. Men var ändå pigg när jag vaknade kl 11 så då gick jag upp och åt frukost och gjorde mig iordning för att hämta barnen hos mamma & pappa.

Underbart väder var det ute. Så barnen ville vara ute. Mio åkte bobcar och Cassandra cyklade.

Sen blev det även premiär för att ta ut sandleksakerna.

Jag var inne och bakade en påsktårta.

Tiden sprang i väg och jag han inte göra så mycket mer på lördagen innan jag skulle till jobbet igen. Men hade lite tur att P-O hade rast när jag skulle åka till jobbet så jag svängde förbi hans jobb så vi satt ute och åt lite i solen och vi han träffas i 10 min =) Underbart!!

Ses inte mycket när vi jobbar om varandra.

Igår var sista stängningen för helgen. Så skönt! Man blir så trött när man stänger. Nu är inte nästa stängning förens på onsdag-torsdag.

Igår var jag, barnen, svärmor, Tobbe, Anette, Loke & Kristofer bjudna på lunch hos mamma och pappa. Mycket gott och trevligt var det. Sen blev det även min påsktårta.

Blev så mycket tårta över så jag tog med mig till jobbet =)

Nu är P-O på väg hem från jobbet och jag är ledig så nu ska vi fika lite sen blir det till att åka och träna =)




Påsktårtan

2 kommentarer:

regina sa...

åh, alltid lika fina tårtor!! :)

zetika sa...

regina: tack så mycket =) alltid lika snäll =D