tisdag 31 augusti 2010

Lånat ut ansiktet

till Fia som skulle öva på att sminka.

Dom andra dagarna har det vart bas som har lagts och har även noppat mina ögonbryn.

Som jag hade glömt av att vi skulle göra. Men det gjorde inte så ont =) Tack och lov.

Idag var det ögon och sotning som stod på schemat. Tycker att det känns så skönt och lyxigt att bara sitta och bli ompysslad =) Inte mig imot.

Blev riktigt snygg idag. Hon är duktig hon.

Ska lägga upp lite bilder så ni får se =)

Fick även fråga ifall jag ville vara modell, när dom skulle sminka bröllopsmake.

Och det hade vart super kul.







2 kommentarer:

Jeanette sa...

Åh vad skoj! Blev jättsnyggt!

Fia sa...

Åh vackra du!! Jag snor bilderna härifrån så jag får upp dom på min blogg också=)
Tusan me att kakorna inte blev som dom skulle...men håller en tumme för att det går bra imon...då är jag också ledig nämligen...hehe!!=)