onsdag 1 september 2010

Stressigt

Idag var en sådan morgon som man bara vill ska börja om. Eller det började redan inatt med Mio som började skrika kl 1 i natt. Efter en stund när han fick komma in i vår säng. Men han låg ändå och gnällde.
Och uppvaknandet på morgonen var inte bättre. Mio märkte att P-O skulle åka iväg och då började han att gallskrika i flera minuter!! Så det var bara att masa sig upp ganska så stressad.

När vi hade ätit frukost och jag tyckte att vi låg ganska bra till. Kom jag på att Riksbyggden skulle komma hit idag och kolla på fönsterna.
Så fick springa över med våran nyckel till brosan så han kunde släppa in dom
Sen fick jag höra att det fick inte stå några möbler framför fönstrena och inga lampor, växter i fönstrena. Så snabbt som ögat fick jag springa in och flytta bort allt så att vi inte skulle komma försent!! Puh!
Skönt ibland när man pendlar och man hinner varva ner i bilen =)

I em har jag försökt mig på att baka macrones. Det gick inte alls bra.
Ska försöka imorgon igen.
Så får vi se hur det går då.

Nu blir det en till film med älksling innan sängen.
Ledig imorgon!!

Inga kommentarer: