torsdag 30 september 2010

Framtiden

Idag är jag ledig innan helgstägning på jobbet.
Imorse var det stråladen sol från en blåhimmel. Lite kyligt men skönt i solen.
Så hela familjen tog en promenad.
Lämnade in dagisschema, lämnade in en lapp om ansökan till att plugga upp Matte B och engelska B för mig =)

Sen blev det en tur ner på stan för att lämna in alla 50 öringar och vi fick 23 kronor =)
Var även inne hos min frisör och fick en tid redan idag kl 15.30. Oj fick direkt försöka få tag i en barnvakt. Efter lite letande så kunde en kompis på gatan som också har barn passa medans jag klipper mig =) Tack!
Ska bli så skönt att äntligen få klippa lite på topparna och framförallt att få tunna ut håret!

Igår var jag hos studuevägledaren och det var där vi kom fram till att jag ska läsa upp Matte B och Engelska B. Så jag fick med mig lite papper hem igår bland annat 2 häften med matteupgifter, som jag och P-O satt oss igår och räknade på och till min förvåning så var det faktiskt roligt!
Och jag tror att jag har bestämmt mig för vad som händer nästa höst =)
Känns så skönt.

Inga kommentarer: