måndag 16 januari 2012

Här är jag...

Och vi lever här fast det inte hörs mycket av oss!
Idag har jag fått mycket gjort och halva dagen har inte ens gått ännu.
Lämnade barnen på skola/dagis på morgonen och tog även en extra morgonpromenad.
Väldigt skönt och milt väder för att vara januari.
Passar mig perfekt.

Som jag har skrivit innan så håller vi på att måla trappan vit och det känns som att det tar en evighet.
MEN idag vågar jag nog mig på att säga att det var sista gången jag behövde måla den =)


Efter att trappan hade fått sig en omgång så var det dax för nästa projekt och det var att tvätta klädseln till soffan. Den var inte  så ren längre!
Tur att vi har en grovtvättstuga i området, och skönt att det inte är så många som använder den så när man kommer på att man vill tvätta så går det att få en tid direkt.


En naken soffa.
När jag började plocka bort kuddöverdragen så flög det
fjädrar i hela rummet. Såg ut som att man hade
plockat en höna i vardagsrummet =)


Efter allt slit så var jag värd ett gott mellanmål med
hallonsmoothie och kanel knäckebröd.


1 kommentar:

mormor-farmor sa...

Du får visa hur man bokar tvättstugan. Vi behöver tvätta en matta.