söndag 6 juni 2010

Cassandra 5 år

Den 30/5 fyllde Cassandra hela 5 år!!

Men tyvärr så fick inte P-O ledigt från sitt jobb och jag hade stängt dagen innan.

Det var därför vi firade både Mio och Cassandra när Mio fyllde år.

Men vi gick ändå upp och sjöng och gav lite paket på sängen =) Hon fick även en cupcakes med 5 ljus i =) Sen bar det av till farmor så jag fick sova vidare och P-O åkte och jobbade.

Det var inte bara Cassandras födelsedag utan det var även Mors dag.

Så när jag hade vaknat till liv igen och fixat mig så tog jag bilen och åkte iväg till blomsteraffären och köpte en bukett till Mamma, svärmor och en till mig själv =) (billigare så)

Det var uppskattat av båda =)

Blev bjuden på lunch hos svärmor. Sen blev det lite lek med barnen innan det bar av hemmåt.

Eftersom det var Cassandras dag så fick hon bestämma vad vi skulle äta.

Först sa hon att hon ville ha pasta och stekt ägg =) Men när jag sa att hon även får välja att äta ute någonstans, så skulle hon tänka lite och kom fram till att vi skulle äta på Burger inn. Mycket bättre val tycker jag =)




Födelsedags cupcakes


2 trötta barn väcks av skön (?) sång =)




Delar med sig


Åh så gott

Inga kommentarer: