lördag 26 juni 2010

Mycket som har hänt!

Det har inte vart så bra här hemma så därför har jag inte uppdaterat!
Jag har mått dåligt och vart hemma från jobbet i lite mer än 1 vecka.
Hade haft kraftig ihålladen huvudvärk i 2 veckor.
Klarade inte att göra nånting. Så jag var hemma och vilade, P-O jobbade och barnen var på dagis.
Tillslut fick jag komma till en doktor. Han sa att han trodde att det berodde på stress. Att jag har början till panikattacker. Och att vi ska prata med familjerådgivningen eftersom att vi har haft det tufft i några månader!!
Vi skulle vänta och se ifall det blev bättre nu när jag har semster. Och ja jag har inte konstant huvudvärk längre. Men känner ändå att jag orkar inte så mycket som jag är van vid.
Blir lätt trött, stressad, får svårt att andas och då kommer även huvudvärken. Så fort det är lite för mycket att göra, jag blir stressa eller jag tycker något är jobbigt.

Nu har vi 1 vecka kvar på semestern så får vi se hur det går sen. Har redan lite ångest.

Men det har hänt lite roliga saker med. Jag har hunnit fylla år. Bjöd in lite kompisar men tyvärr inte så många som kunde komma. Men vi hade roligt ändå. Efter grillning, popquize, tårta och massa prat. Så piffade vi till oss och drog ner till stan. Vi stannade ute tills Harrys stängde kl 3 och hade så roligt.
Jag blev impad utav mig själv med som lyckades gå i mina högklackade skor hela kvällen/natten =)
Fick massa fina hår blommor utav Fia och Charlie. Dom har använts flitigt =)

I måndags (på min födelsedag) blev jag firad av mamma, pappa, bror med familj, Tobbe & Emma.
Vi grillade och åt jordgubbar. Fick massa pengar precis som jag hade önskat mig.
Så i tisdags drog jag och en kompis till Gekås och brände lite pengar.

Har även hunnit med att fira Loke, barnens kusin som fyllde 2 år i onsdags.
Bilder kommer i nästa inlägg. Blir lite blandade bilder.

Inga kommentarer: