söndag 6 juni 2010

Tjejfest

Igår kväll efter kalaset så byte jag om till festkläder istället. Blev en ny liten vit kläning med leggins och högklackade skor. Sen bar det hem till Angelica för fest. Hon hade bjudit in alla sina mammakompisar. Det blev ett roligt gäng. Hon hade hittat på lekar och skrivit ut snappssånger.

Började med att vi grillade mat som vi hade med oss. Hade väldigt roligt och tiden gick fort.

Fick springa hem och hämta mer dricka när den var slut med. Tur man har nära =)

Och även till mamma när jag spillde på klänningen. Bra när alla bor i samma område.

Hade tyvärr ingen kamera med mig. Men vet att både min mamma och Angelica tog kort så får se ifall jag godkänner några =)

Vid tolv tiden drog vi ner till stan och gick in på Harrys. Hade sjukt kul och gick inte hem förens dom stängde kl 3!!

Idag sov jag till kl 13 och sen blev det en dusch och slappa vid tv:n.

Nu har älskling kommit hem från jobbet och vi ska åka och hämta hem barnen =)





Jag på festen. Väntar på att få grilla =)

Inga kommentarer: