tisdag 16 november 2010

Cupcake i massor

Har testat lite med olika frosting idag.
Nästa vecka har jag en beställning på 50 cupcakes och en liten tårta till ett bröllop.
Och dom vill ha chokladmuffins med vaniljfrosting med kokos på.
Så idag har jag gjort 3 olika frostingar för att se vilken jag ska göra.
Den första jag gjorde blev för hård för att spritsa så det ser mest ut som
spritsade korvar på.
Den andra var med philadelfiaost och den blev jag nöjd med och den sista var
nästan samma som den första men mycket lättare att spritsa.
Så nu kommer snart Angelica hit och ska provsmak och lägga sin röst på en av dom =)
Så valet står väl mellan 2 och 3:an.

Återkommer med uppdatering.

Så nu har jag heltplötsligt 16 cupcakes som beghöver ätas upp.
Någon frivillig?




4 kommentarer:

Anette sa...

"räcker upp en hand" bara släng över några hit :)

mormor-farmor sa...

Din pappa blir glad om han får några!

Linda sa...

Ååå vad dom såg goda ut, kan du inte lägga ut recept när du bakar så smarrigt! :)

zetika sa...

Linda: tack! recept kommer. får se ifall jag hinner ikväll =)