tisdag 30 november 2010

Jobbig start

Usch ingen bra morgon. Började med att Mio vaknade på tok för tidigt. Men P-O skulle upp då och tog Mio så jag kunde sova lite till.
Vaknade ca 1 timme senare och har ont i huvudet och när jag ska gå in på toa för att göra mig iordning så får jag näsblod! Inte lite heller.
Sen ner och få i barnen frukost. Dom skulle egentligen inte till dagis fören 10.45 men Cassandra skulle komma vid 9 idag för att gå på utflykt med sin solrosgrupp.
Då blir Mio ledssen för att han itne får vara på dagis. Men det gick snabbt över.

Så när vi har tagit på oss alla kläder för att gå ut i -10. Så ville Mio gå. Visst det blir bra. Men efter en stund ångrar han sig när han känner att det blåser iskallt. Bara till att springa hem och hämta vagnen. Så går vi till dagis och Mio börjar skrika som aldrig för. Tror att han frös. Stackaren! Så efter att vi hade lämnat Cassandra så skyndade vi oss hem till soffan och filten.

Sen dess har det vart bra. Men en tuff start på dagen. Nu ska vi snart gör oss iordning för dagis och jobb. Får nog ta mig en huvudvärkstabblet eftersom huvudvärken inte vill ge med sig.
Ska jobba till 20.30 idag!

1 kommentar:

Linda sa...

ja, det är jättebra appar.. kan inte namnen i huvudet, men agaton älskar ballonspelet.. det är jättenkelt.. man bara trycker på skärmen så blåser man upp massa ballonger som svävar omkring.. :-)