tisdag 18 januari 2011

Innerum visningen

Igår hade jag min första innerum visning och jag hade den hemma hos mig.
Tror att det var 9 stycken som kom hit.
Jag var riktigt nervös, tycker inte om att stå och prata inför massa människor.
Så det var skönt att ha första visningen hemma där jag kände alla =)
Nästa visning blir på söndag hos svärmor.

För att en visning ska räknas som godkänd så ska man komma upp i 2000 kr utan att räkna med porto och för mig fattades det 700 kr =(
Så klart får jag pengar för det ändå, men det räknas inte som att jag hade en visning igår.

Så nu skulle jag bli jätte glad ifall det är någon som med kort varsel kan ha en visning nästa vecka?!



Bordet är uppdukat och redo

Choklad cheesecake

macroner i olika smaker

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hej!
Trillade in på din blogg via familjeliv. =) Dom där macronerna ser ju supermumsiga ut, har du bakat dom själv? Har du recept? ;-)
Kajsa

zetika sa...

Tack =) ja jag har bakat dom själv. Kolla in min bak blogg www.smafrestelser.se där finns både bold , recept och beskrivning på hur man gör =)