söndag 16 januari 2011

Intensiv dag

Idag har vi haft väldigt mycket att göra på jobbet. Från kl 11.30-17 när jag slutade var det fullt ös hela tiden.
Förstår inte allas hur vi han med allt som skulle göras förutom att servera mat =)
Men fort gick tiden!

Och när jag körde hem så var det ganska dimmigt och jag satt i mina egna tankar så jag missade avfarten! haha så jag fick åka en omväg och jag som desutom snabbt skulle springa in på coop innan jag körde hem.
Sprang in och handla citron, hallon och ägg.
Till bakningen så klart. Så det höga tempot fortsatte här hemma.
Har gjort en chokladcheesecake, den blev lite mamorerad men får hoppas att den blev god.
Sen har jag även gjort Lemon curd som jag tänkte ha i mellan några macroner imorgon. Tror att det blir bra kombo. Dom söta macronerna och den syrliga lemon curden.

Imorgon har jag min första innerum visning hemma hos mig så det är det fika ska vara till.
Känner mig väldigt nervös nu. Är inte så bra på att prata fram för folk =)
Men det ska nog gå bra!
Nu blir det snart sängen och läsa lite innan man ska sova.

Inga kommentarer: