lördag 1 januari 2011

Julafton

Bättre sent än aldrig här kommer bilder från julafton.
Som firade på 3 olika ställen.
Det började hemma hos P-O´s moster Birgit som tradition.
Där det bjuds på lunch kl 12. Mycket blandat på julbordet var det detta året.
Jag är inte direkt förtjust i julmat men lite går ner.
Efter maten kommer det godaste ris ala malta och godiset =)

Innan kalle anka började så åkte vi hem till oss för att landa lite och byta julklappar till Tobbe och Ingegerd. Många fina paket fick vi. Barnen blev väldigt nöjda.

Sen vidare till sista stället som var hemma hos mina föräldrar där vi firade med min brors familj också. Det bjöds på god mat och gott sällskap hela kvällen.
Jag hade med mig litejulgodis som jag hade gjort.
Och det bästa var att tomten kom och hälsade på som barnen fick träffa han.


Hos birgit




Cassandra är ivrig att hämta mer paket under granen

Vissa var väldigt tunga =) Vår inte allt för snygga gran

Julgodiset som jag hade gjort.

Inga kommentarer: