fredag 4 februari 2011

Min dag

Idag fick jag ett ryck och har städat hela em. Först sov jag till 10 ca efter att ha stängt på jobbet som blev ganska sen eftersom vi skulle tömma dom 3 stora fritöserna!
Så var väl i säng och somnade 2.30. Och vaknade 9.30 idag och låg och drog mig lite, för att sen hoppa in duschen. Sen blev det frukost framför tv:n och se ikapp lite program.
Tog det lungt tills jag skulle hämta barnen på dagis vid 13.

Sen kom barnens kusin hit som jag skulle passa =) När hans mamma kom tillbaka så bjöds det på fika. Och vi satt och pratade lite. Sen har jag städat.
Har torkat allt vit vid fönstrena, dammsugit nedervåningen, plockat undan massa saker, dammsugit soffan, diskat och nu ska jag stryka lite.

Får se om vi får gäster ikväll eller inte =) Annars blir det bara en lugn hemma kväll med familjen.

Inga kommentarer: