söndag 20 februari 2011

Vinfika

Igår var det den omtalade vinfikan. Men jag kan säga att det var mer vin än fika =) för mig blev det dock inte vin utan cider! Och Fia hade till och med bakat en kaka som vi glömde att äta kom jag på idag!
Men roligt hade vi. Pratade och drack mycket =) Sen blev det även utgång till Harrys det var tok mycket folk som vanligt. Så man fick knö sig fram vart man än skulle.
Kallt var det ute så vi tog faktiskt taxi både till och från stan!
Vill ha sommar nu!!

Idag känner jag mig lite seg. Har sjukt ont i halsen och håller på att bli förkyld. Det som resten av familjen har haft i veckan antar jag. Men jag har inte tid att vara sjuk.
För en gångs skull så har jag ingen lust att baka men måste göra det haha.
Har en beställning som ska vara klar på tisdag. Så jag ska göra macronerna idag och fylla dom imorgon.
Idag när jag hellst bara hade velat dega i soffan =)

Inga kommentarer: