söndag 13 februari 2011

Slut

Känner mig helt slut idag. Jobbade länge igår och kom hem sent. Hade vart uppe i varv hela dagen när vi hade så mycket att göra. Sen hem för att försöka varva ner istället så man skulle kunna somna för att sen gå upp tidigt igen till jobbet.
Inte så roliga dagar. Har inte hunnit något annat än att jobba!

Nu ikväll när jag kom hem så har jag gjort hallonsmörkräm till några hjärtmacroner som jag har fått beställning på till imorgon när det är Alla hjärtans dag.

För oss blir det bara lung Alla hjärtans dag. Jag jobbar till 17 och Cassandra har blivit sjuk.
Feber, hosta, näsblod, ont i halsen. Typ allt på samma gång. Stackaren.

Så vi lyxar till det lite ikväll och älskling lagar fläskfilé. Ska bli gott är såå hungrig nu!

Hur ska ni fira Alla hjärtans dag?

1 kommentar:

Jeanette sa...

Tror inte det blir något speciellt firande här imorgon. Lite fortsatt renovering kanske.... ;)
Krya på stackars C!
Kram