torsdag 14 maj 2009

Besök

Har precis haft besök av min kompis Regina. Som var hemma i falkenberg i några dagar :-)
Lika trevligt som vanligt. Väldigt lätt att prata med. Jag som inte borde prata så mycket eftersom jag fortfarande är väldigt hes, bara babblade på.
Skönt att ha någon att prata om allt med ibland.
Snäll som hon är så kom hon med födelsedags paket till barnen. Alltid lika snäll :-)
Gick och gömde dom innan Cassandra såg det.
Jag älskar födelsedagar och är redan jätte nyfiken på vad det kan vara :-)
Vi tog en promenad nu det sista och fick äntligen Mio att somna. Han har bara sovit 10 min idag på hela dagen.
Skönt att få andas lite. Cassandra gick till en kompis med. Så det blev väldigt lungt :-)

1 kommentar:

regina sa...

Whi :) det var jättemysigt att träffa er! Får bli mer av det i sommar när jag kommer ner igen!
Krams!