söndag 17 maj 2009

Trött ... zzzz

Usch vad jag är trött idag. Igår somnade jag sittandes i soffan mitt på dagen. Kunde inte hålla ögonen öppna.
Igår somnade Mio inte förens vid 20.30 och cassandra vid 20 ca.
Jag lyckades somna innan 00 inatt iallafall
Men Mio vaknade redan 5.30 idag. Försökte ta han till våran säng så han skulle somna om men det gick han inte med på. Så det var bara att gå upp och sätta sig vid tv:n.
Och Cassandra tog inte heller sovmorgon hon vaknade 6.15. Sen dess har det bara vart gnälligt från dom båda. Trillat och slagit sig mm.
Nu badar Mio och jag hoppas att han kan somna sen. Så man hinner vila lite kanske.
Vet inte alls när P-O kom hem inatt var alldeles för trött. Men han jobbade nog inte lika länge igår som iförrgår.
Nu ropar Mio!
Ingen vila ingen ro...

Inga kommentarer: