måndag 18 maj 2009

IKEA

Idag har vi vart på IKEA i Göteborg. Hade endå ett ärende nästan i göteborg så vi passade på att äta lunch där. Båda barnen fick barn meny med pasta och köttfärssås och dom åt bra.
Köpte lite små saker och en ny lampa till köket som jag hade fastnat för.
Och som vanligt lite små saker fick följa med oss hem.
Brukar ha med mig min mobil men väldigt sällan som det ringer på den eller att jag får sms.
Men i dag var det helt tvärtom tror dom flesta jag känner som ringde eller skickade sms :-)
Trevligt!!
Fick ett roligt sms av Fia där det stog att vi hade en påse med kläder till Cassandra att hämta som Nova hade växt ur. Roligt!!
Har inte hunnit kolla på allt, men det jag såg. Verkar himla bra.
Tack så mycket!!
Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att ta igen lite sömn.

Sov gott!!

Inga kommentarer: