tisdag 12 maj 2009

Vatten läcka

Igår på morgonen fick vi helt plötsligt veta att vårat område hade vatten läcka och att dom skulle laga det på morgonen. Så dom var tvungna att stänga av vattnet.
Dom hade sagt till Riksbyggden men dom i sin tur hade glömt att informera oss. Och det var inte den bästa tiden heller.
På morgonen!! Vi fick tydligen vattnet avstängt sist utav min bror och min mamma.
Så mamma kom hit och hämtade vatten och passade på att duscha.
Jag fyllde upp vattenkokaren med vatten så jag klarade med.
Men det var lite jobbigt när Mio hade gröt i hela håret efter frukosten :-)

Fick inte tillbaks vattnet förens efter lunchen.
Igår fick vi en lapp i brevlådan om att dom även idag ska stänga av vattnet mellan 7.30-12.00
Så inget diskande eller tvättande idag heller.
Men idag ska jag och Mio endå inte vara hemma på fm så det gör inte så mycket.

Inga kommentarer: