söndag 21 juni 2009

Grattis!!

Grattis till mig för idag fyller jag 25 år. Fast vi firade mig igår :-)
Vaknade av min sång från mannen 9.30 idag. Fick jordgubbar på sängen och en treo :-)
Haha det behövdes.
P-O hade gått upp redan kl 7.30 och städat iordning sen igår.
Dagen har vart bara bra. Kunde inte önska mig mer.

Men jag har glömt att skriva att jag blev firad redan på midsommarafton. Jag fick en videokamera. Så roligt!! Nu kan vi filma våra små underverk hela tiden. Har filmat med en gammal digitalkamera innan.

Vid lunch idag kom svärmor och Tobbe in med Mio. Sen gick vi ner till Harrys och åt lunch där som svärmor bjöd på. Det var gott och skönt att komma hemmifrån lite.
Sen hem igen och en snabbis till Halmstad på examens fest för 2 st som var på festen igår.
Stannade inte alls länge. Skulle hem igen för att mamma och pappa skulle komma hit och fira mig :-) Firad i flera dagar!

Fick ett jätte häftigt kort som mamma hade gjort en cupcake var det :-)
Sen fick jag lite pyssel saker, 2 jätte fina böcker om tårtor, bakelser mm och sen jättefin röd och svart silicon kavel :-)
Anette och Loke kom över med 2 askar med muffins formar som hon hade köpt när dom var i sthlm.
Så himla nöjd med alla presenter som jag har fått. Känner mig så uppskattad och lycklig just nu :-)


Det mumsiga kortet


Pyssel


Tårtböcker


Fina kavlen


Muffins formar

3 kommentarer:

Rosanna sa...

Jättefina presenter, grattis i efterskott...

sky1208 på fl sa...

grattis i efterskott!

Anna sa...

Stort grattis! :)
(i efterskott...)