måndag 8 juni 2009

Sims 3

Har inte tagit mig tid till att blogga.
Jag har spelat sims 3. Fick det på nationaldagen och nu har jag helt fastnat i det.
Vill bara spela hela tiden :-)

På nationaldagen var vi hemma hos mina föräldrar med resten av släkten och åt grillat och killarna kollade på fotboll.
Igår var vi ute i heberg lite. Testade deras nya åkgräsklippare och barnen fick springa av sig :-)

Imorgon är det dax för Cassandra att åka på utflykt igen. Imorgon ska dom åka buss till varberg för att gå och kolla på prinsar, prinsessor och riddare :-)
Ska gå och lämnga henne på busstationen 8.45 och hämta henne 15.05 sen igen.

Så nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon. Så det inte blir så stressigt.

Sovgott!!

1 kommentar:

reggi sa...

jag vill också spela sims 3!! :P