måndag 1 juni 2009

Varmt!!

Gud så varmt det har vart idag. Har nästan inte orkat göra nånting.
Vi har suttit ute på baksidan i skuggan. Cassandra har lekt med sina nya leksaker.
Jag han inte öppna den ena förens jag skulle öppna nästa så hon kunde testa den :-)
Mio har vart ganska gnällig. Inte lätt när det är så varmt.
Har precis vart ute och vattnat alla blommor. Det blir många vändor med vatten kannan.

Imorgon ska jag jobba första gången sen i julas. Känns lite pirrigt. Speciellt när det är så stor omsättning på personal på mitt jobb. Så det är inte många man känner igen.
så imorgon jobabr jag 11.30-20. Men det går nog bra.

Så idag blir det en tidigt kväll.
Är väldigt trött. Natten var inte alls bra. Hade väldigt svårt att sova och Mio sov oroligt så jag hörde han hela tiden. Vet inte hur många gånger jag var uppe och när jag tillslut somnade.
Sen upp tidigt.
Men jag fick sova lite på em när P-O hade kommit hem. han tog barnen och åkte och handlade och jag gick upp och la mig och sov.
Kände mig piggare och huvudvärken hade försvunnit. Men nu har den tyvärr kommit tillbaks.

Nu fixa det sista sen sängen.

Inga kommentarer: