torsdag 9 december 2010

Ingen ork....

Igår på min lediga dag denna veckan spenderade jag i soffan nästan hela dagen. Stängde i tisdags så jag sov på fm och em/kvällen hade jag hemsk migrän och orkade inte göra nånting =(
Vi gick och la oss redan vid 21 och det var så skönt. Då gjorde det så ont i huvudet så jag inte visste vad jag skulle bli av!
Idag när jag vaknade så fick jag mycket näsblod, som resulterade i huvudvärk och orkeslös =(

Känner att jag inte hinner/orkar göra så mycket som jag vill. Tycker att jag har jobbat väldigt mycket i November. Har inte gått hem tidigare och tagit extra pass för att öka min årsinkomst. Som man behöver göra för att få tilläggslån ifall man ska plugga.
Och fick lönespecificationen idag och tycker inte att det märks alls att jag har slitit som ett djur.

Nej nu hinner jag inte sitta här mer nu blir det lämna barnen på dagis och jag mot varberg för jobb!

1 kommentar:

Jen sa...

Jag gillar lediga dagar i soffan (: