fredag 3 december 2010

Ledig helg?!

Stängde igår på jobbet och fick frågan ifall jag ville ta ett extra pass och jobba 11.30-15.
Skulle ha ledig helg fredag, lördag, söndag egentligen.
Men det var ett kort pass så ok!
Men det ångrade jag idag när klockan ringde vid 10. Var inte alls pigg på att gå upp då!
Och gjorde inte saken bättre med min huvudvärk. Men jag kom igenom dagen och har nu landat hemma efter att ha ätit sen lucnh och hämtat barnen på dagis.
Så imorgon är jag hel ledig!! Så skönt, det behövs eftersom jag har tagit en extra tid på söndag också. Plus att jag har första homepartyt för innerum. Spännande!

Cassandra var hängig när jag hämtade dom på dagis och kändes varm. Så när vi hade kommit hem så tog jag tempen och den visade 38,9. Hoppas nu att det bara är feber.

Inga kommentarer: