onsdag 10 december 2008

Bakat & Wii

Idag har jag gjort många praliner. Måste komma ifatt lite nu igen. Lite beställningar mm.
Sen bakade jag bröd på eftermiddagen med Cassandra.
Var tvungna att gå och handla innan, eftersom vi inte hade någon jäst hemma.

P-O slutade tidigt idag, så vi gick över till Kristofer & Anette ett litet tag och spelade lite wii.
När vi var där så blev vi så hungriga och jag blev mega sugen på pizza. Så det gick vi hem och gjorde. Så gott med hemmagjord pizza. Så nu är jag mätt och glad.

Nu ska jag gå och lägga mig i tid för engångs skull.
Men är inte så trött just nu. Mio har börjat att sova bra nu efter att vi var i Tyskland. Han går och lägger sig mellan 19-20 och sen äter han 200 ml välling när vi går och lägger sig så klarar han sig på det hela natten :-)

Sov gott!!

1 kommentar:

E sa...

så bra att Mio sköter sig :) hihi.
du är så duktig med att baka och laga mat!!! beundrar dig!