måndag 29 december 2008

IKEA

Skrev ett väldigt långt inlägg igår men det försvann innan jag han skicka iväg det.
Sen var klockan mycket och jag var trött så jag skrev inte om det igen.

Tar det väl lite snabbt här igen då.

I Lördags var det dax för julafton nr 2 hemma hos Mamma & Pappa med Kristofer, Anette & Loke.
Många fina julklappar och god mat. Medans vi öppnade julklapparna så hade vi lite tillugg till utav annanas, salami, lufttorkad skinka och rökt skinka.
Sen blev det köttfärspaj och laxpaj efter att alla julklapparna var färdig öppnade.

I söndags vart det ännu mer paket när vi åkte hem till Svärmor & Tobbe. Dom hade julklappar från P-O´s faster med man.

Har börjat att ta kort på allt vi har fått i julklapp. Lite roligt att se. Ska se när jag hinner bli färdig med det!

Idag har vi vart på IKEA för att planera för köket som ska göras om. Vi blev lite klarare idag. Och nu blir det till att planera.

Nu ska jag ner till P-O lite och umgås nu när barnen har somnat.

1 kommentar:

E sa...

så kul att ni varit på IKEA nu :-)
Lycka till!!!! fråga om hjälp om det behövs!! kram!