onsdag 17 december 2008

Julklappsinslagning

Igår var jag på julfika med jobbet på kvällen. Det var ganska så roligt. Men kände mig trött. Och fick migrän när vi var på väg hem.
Kom hem strax efter 23 gick och la mig ganska snabbt, men svårt att sova för jag var upp i varv.
Mådde illa som jag brukar göra när jag är för trött.
Men fick sova hela natten, inget utav barnen hade vaknat i natt. Så skönt!
Fast när kl ringde 7.15 så var jag helt säker på att jag bara hade sovit i max 1 timme.
Hade fortfarande migrän och mådde illa.
Men som tur var så började P-O sent idag, så han gick upp med barnen så jag fick sova till 9.

Har mått lite si sådär idag. Men blev bättre på em.

Barnen somnade tidigt ikväll. Mio somnade redan kl 17, tror det var för att han har knappt sovit något på dagen idag. Och Cassandra ville sova tidigt sa hon så hon sov när kl var 19 :-)
Jag har ägnat min kväll till tv och slagit in julklapparna samtidigt.
Orkade inte slå in alla nu ikväll, får ta resten imorgon.

har skickat iväg julkorten idag med. Känns så skönt!

Ikväll var det P-O´s tur att ha julfika med sitt jobb, så här sitter jag själv. Men tyst och skönt är det.
Och jag ska faktiskt gå och lägga mig och läsa nu, fast hinner nog inte läsa så mycket för jag är väldigt trött.


Bild på gullungarna :)


Min fina hängande amaryllis


Närbild




Julklappen som man skulle ha med på julfikan.
Såklart blev det egengjord choklad


Julklapparna som jag har slagit in idag.

Inga kommentarer: