måndag 15 december 2008

Julkola

Igår jobbade jag mellan 8-17 och sen var jag helt slut. Har vart trött idag med. Sovit dåligt inatt, det har kliat, svidit och bränt på mina händer efter jobbet. Vaknade flera gånger och fick smörja händerna. Hoppas att denna natten blir bättre.

Men fick sova till 7.30 idag iallefall :-)

Vilade på förmiddagen, kollade lite på tv. På em gjorde jag och cassandra julkola, Mycket god blev den. Vi gick även en sväng till lekplasten och hade med oss varmchoklad. Mysigt!

Svärmor kom förbi med fika och lite julblommor och pynt idag med. Två väldigt fina amarylis som man hänger i fösnstret. Ska se om jag kan ta kort på dom imorgon.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det dagis dax för cassandra igen, så då blir det till att gå upp i tid.

Inga kommentarer: