tisdag 2 februari 2010

Helgen

I lördags så åkte vi till Varberg för att kolla in rean lite. Jag hittade en tröja till mig på H&Ms rea. Och sen slog jag även till på en ny plånbok som jag har gått och kollar på länge.

Hittade inget annat på rean. Är ute efter en ny kappa men hittade ingen.

Sen bar det av till mitt jobb för att äta lite. Mio somnade på vägen och sov sig igenom hela lunchen. Så han fick mat när vi kom hem istället.

På kvällen skulle vi haft gäster men dom blev sjuka så det får bli en annan gång.

Men som vanligt på lördagar när vi är lediga så är det fotboll hos mamma & pappa.

När fotbollen nästan var slut så kom även barnens kusin Loke.

Som mamma & pappa skulle passa. Då ville absolut inte Cassie och Mio gå hem.

Så det blev att vi stanna på mat =) Alltid lika trevligt.

På söndagen så kom Ellen hit och lekte med Cassandra. Och Mio sprang mellan lekrummet och tv:n han hade lite svårt att bestämma sig för vad han skulle göra.

Vi passade på att orginesera här hemma. jag bakade bröd, kärleksmums och lagade pannkakor.

Vi överraskade tjejerna med att bära upp en bricka med pannkakor, sylt och grädde till lekrummet så dom fick sitta vid det bordet och äta =)

Super mysigt tyckte dom att det var.



Dukade brika


Så mysigt dom har det.

em när Ellen hade åkt hem så kom Nova förbi och lekte med Cassie.

Fia & Zion kom över när Zion hade vaknat. Trevligt att bara sitta och snacka lite. Var allt förlängesen sist.

Det har vart en toppen helge. Med variation!

Inga kommentarer: