lördag 13 februari 2010

Ny Iphone

Fredagen den 29 januari så lämnde jag in min Iphone på lagning för att den inte gick att starta efter att jag hade stängt av den. Testade även att återställa den, tog ca 2 timmar men det funkade inte heller. När jag lämnade in den så sa dom att det kommer att ta 2-3 veckor ca.

Oj tänkte jag hur ska jag klara mig utan den. Man blir verkligen fäst!

Och i måndags när jag jobbade så fick jag ett sms om att min Iphone kunde hämtas hos Telia.

Tog alltså bara lite mer än 1 vecka. Så när jag hade slutat vid 17 så slänge jag mig i bilen för att köra från varberg och direkt till stan för att hämta den =)

Och när det gäller Iphone så får man en ny!!

För någon dag sedan så köpte jag även ett nytt skal till min iphone oxå. Hittade många fina på tradera.



Inga kommentarer: