fredag 19 februari 2010

Jobb

Nu ska vi snart göra oss iordning för att gå ut till bilen och kör till dagis och jobb.
Jobbar ett kort mellanpass idag 11.45-17.
Känns lagom nu inför helgen när det blir lite mer jobb.
P-O jobbar sent ikväll med. Så när barnen ligger i sin säng så tänkte jag slänga in lite bilder på kläderna som jag hade beställt från Ellos.
Provade mina gammla balklänningar igår. Vi ska ha galafest på jobbet.
Och kors i taket jag kom i båda två!! Men tror det blir en enkel svart så ska jag försöka hitta något snyggt band och knyta i midjan!

Hittade även ett hus på hemnet igår som vi ska på visning på på måndag. Så igår pysslade jag med att mäta våra möbler hemma för att provmöblera. Och allt som är viktigt verkade få plats.
Får bara hoppas att det är lika bra som det verkar på bilderna.

Nej nu måste vi skynda vidare.

1 kommentar:

Anette sa...

Vi ska också på en husvisning på måndag på ett hus i Långås som vi hitta på hemnet för någon vecka sen. Det är så gott som likadant som det som vi budade på sist, me like :)