fredag 12 mars 2010

Fredag =)

Idag är det fredag och jag är ledig =) Är långledig.

Har spenderat nästan hela dagen i köket.

Sov länge eftersom jag har stängt i 2 dagar. Satte bröd på jäsning innan jag gick för att hämta barnen och gå på utvecklingssamtal.

Det gick bra på samtalet dom hade bara bra saker att säga *stolt*

När vi kom hem så bakade jag ut brödet och sen gjorde jag biskvier till brorsan.

Mio och Cassandra har lekt tillsammans idag.

Men mio har vart ganska så gnällig, han håller på att bli förkyld.

Till kvällsmat blev det fläskfile, hemmagjorda potatischip och även hemmagjord bearnaisesås.

Det blev väldigt gott. Sen kvällsmat blev det oxå. P-O fick jobba över så han kom hem vid 20.30 ca.

Men barnen åt tidigare och sov redan då =)

Nu ska vi snart sova. Fast jag är pigg. Van att vara uppe sent nu.

Imorgon blir det galafest med jobbet =)



Inga kommentarer: