måndag 15 mars 2010

McAwards

I Lördags var det den årliga mcdonlds festen. Årets tema var gala. Långklänning tänkte jag att det fick bli. Jag tog en enkel svart klänning som jag hade på skolans nobelbal 2001.

Lockarna i mitt hår hade P-O gjort.

Fick låna en bra locktång av Anette =)

Blev väldigt nöjd med håret.

Tråkigt nog så var det bara jag och Linda som hade långklänning på oss.

Hade jag vetat det hade jag tagit min nya klänning som jag hade på jul.

Det var Falkenberg, Lassabacka och Varberg Nord som var bjudna och sammanlagt blev vi 108 st!

Det var god mat och roligt hade vi det.

Kl 00 satte vi oss på bussen och åkte hem till Falkenberg igen.

Farmor sov över hos oss och passade barnen. Så det blev sovmorgon dagen efter.





4 kommentarer:

Rosanna sa...

Å vad fina bilder på er! najs ;-)

Anette sa...

Så fina kort på er! va fin du blev i håret!! :)

underbaringar sa...

Vad fina ni är!!! Riktig galaqueen ju :)

mormor-farmor sa...

Vad fina ni var!