söndag 21 mars 2010

Slappar dag

Har vart hemma med barnen idag. Cassandra har inte spytt något mer sen igår kväll. Skönt det.
Det går åt rätt håll. Men hon är trött, ont i huvudet och har feber.
Så hon har legat i soffan hela dagen. Sovit av och till.
Imorgon är P-O ledig så jag åker och jobbar imorgon.
Känner mig helt tung i huvudet efter att ha vart inne hela dagen.
Jag har fixat tvätt och disk och även sorterat alla korten på datorn.
Eller jag är inte färdig riktigt ännu. Det tar tid. Men just nu orkar jag inte mer.
Nu slutar P-O om 30 min ska bli skönt. Blir nog bara något lätt att äta till kvällsmat.
Har inte kunnat handla idag så vi har inte så mycket hemma.
Nu ska jag gå och hänga upp den sista tvätten.

2 kommentarer:

reggi sa...

hoppas Cassandra blir frisk snart! inte roligt att va magsjuk :(
kram!

zetika sa...

reggi: tack hoppas att hon är på bättrings väg nu. kram!