lördag 27 mars 2010

Ledig Helg.

Nu har vi (jag och barnen) ledig helg. P-O har jobbat extra och ska även jobba imorgon. Så det blir inte mycket familjetid.
Hade tänkt åkt Gokart i Halmstad med ett par vänner idag och sen även äta här på kvällen.
Men fick tyvärr ställa in det. Jag har vart hemma hela veckan. Först vabade jag för Cassandra som hade fått magsjuka och sen blev även jag dålig. Trodde att jag hade fått magsjuka jag med.
Men jag har inte spytt så jag vet inte vad det är.
Har kännt mig matt, trött, ont i lederna och inte kunnat äta.
Mår fortfarande inte helt bra. Mio har vart gnällig hela veckan han med.
Han vill bli buren hela tiden och sover mycket.
Hoppas att jag mår bättre på måndag då jag ska jobba igen.
Är väldigt trött på att må dåligt och vara hemma nu.

Inga kommentarer: